Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van HylkeJorgWolthuis - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van HylkeJorgWolthuis - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Hylke Jorg

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
Heb een goede vlucht gehad, vermoeiend maar de moeite waard. De eerste nacht slapen gehad en nu redelijk fit. Vandaag de eerste belangrijke zaken als bank account openen geregeld.. De vrijwillige bijdrage kunnen dus gedineerd worden.. ;) . Voor de rest vandaag nog ff Door het centrum heen lopen..

Groeten..

  • 07 November 2014 - 07:07

    Gerard H:

    Dag Hylke, goed om te horen dat je een goede vlucht gehad heb. Lekker alweer erop uit in Sydney en zo te zien heerlijk weer. Ben je ook met de boot rond geweest en naar de Opera House geweest? Ga je van de vrijwillige bijdrage dineren?

  • 07 November 2014 - 09:58

    Ben:

    Hoi Hylke Jorg,
    Goed dat je vlucht goed is verlopen, een "goed begin is het halve werk"! We hopen dat je een mooi en leerzaam jaar zult hebben. Toch een vreemd idee dat je nu aan de andere kant van de wereldbol "hangt".
    Maak er wat van.
    Groet,
    Trijnie en Ben

  • 07 November 2014 - 11:23

    Caro En Gaaf:

    Heeey hylke,

    Heb je appie gekregen midden in de nacht hahaha thnx :). blij dat de vlucht zo goed verlopen is, foto's zien er nu al leuk uit we zijn benieuwd naar de rest haha. Hier alles goed, lekker aan het kou kleunen in het noorden. We hebben nou een robomop gehaald bij de lidl, en dat ding vind keaton maar niks. Ik zat achter de laptop even facebooken en ineens hoorde ik BAM midden in de woonkamer. Ik naar beneden sluipen, zag ik dat keaton de robomop aan het slopen was!! Ooooh werd zo boos hij heeft toch een opvoedtik gekregen! Gelukkig is de rust wederkeert en blijft hij er met zijn poten van af hahahaha. De kleine gaat ook erg goed, alles groeit lekker verder :).

    Nou rustig aan en lezen vanzelf wel wat voor avonturen je meemaakt :D


  • 07 November 2014 - 14:23

    Truus Tangelder:

    Hallo Hylke Jorg

    Vanuit hardenberg

  • 07 November 2014 - 14:45

    Truus Tangelder:

    Hallo Hylke Jorg

    Fijn dat je zo'n goede vlucht hebt gehad .En nu genieten in het zonnige Sydney.
    En zoals we Hylke kennen eerst de belangrijke zaken regelen.
    Wij zijn heel trots op je .

    Ik heb mijn vleugels uitgeslagen en vlieg ver weg zoals een vogel.
    Ik ga er mijn thuis zoeken en breng de nacht door nu nog in een hostel.
    Het zachte zand koelt af en de rukwind steekt op .
    Wanneer het eindelijk stil wordt zal ik gaan en niets zal mij weerhouden .

    Waarheen ik ga daar is mijn huis.
    Pap en mam.

  • 14 December 2014 - 18:35

    Ronald:

    Hoi Hylke

    Hoe gaat het het met je, al bezig met je eerste sneeuwvrije kerst?

    Gr

    Ronald

  • 23 December 2014 - 15:49

    Wilco:

    Hoi Hylke,

    Fijne dagen daar en geniet ze!

    ga maar lekker kopje onder....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 02 Okt. 2014
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 3319

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 04 November 2015

Australie 2014-2015

Landen bezocht: